Hotel Senator zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze oraz z wymogami Europejskiego Aktu o Dostępności (EAA).
Strona internetowa jest częściowo zgodna z treścią ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Metoda oceny: samoocena przy wsparciu automatycznych narzędzi audytujących, zgodnych z kryteriami WCAG 2.2 (w zakresie kryteriów obsługiwanych przez dane narzędzie), takich jak:
Na naszej stronie internetowej mogą znajdować się materiały wideo, które nie posiadają audiodeskrypcji ani napisów. Decyzja ta została podjęta świadomie, ponieważ:
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt poprzez adres e-mail: hotel@hotel-lidia.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 94 314 30 39. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot powinien zrealizować nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do pfron.org.pl
Grupa Hotele Nadmorskie to 3 komfortowe hotele nad morzem. W jej skład wchodzą: Hotel Senator w Dźwirzynie, Hotel Unitral w Mielnie oraz Hotel Lidia w Darłowie. Hotele co roku zdobywają prestiżowe nagrody i certyfikaty, potwierdzające, że są miejscami idealnymi zarówno na rodzinny wypoczynek, jak i na spotkania biznesowe.