POZNAJ OFERTY PRACY W GRUPIE HOTELE NADMORSKIE
DO HOTELU LIDIA POSZUKUJEMY:
Szef / Manager Sali Restauracyjnej
Zadania:
-
Zarządzanie zespołem kelnerów i barmanów,
-
Praca z klientem grupowym,
-
Obsługa bezpośrednia gości restauracji i baru,
-
Edukowanie personelu w zakresie obszaru gastronomicznego,
-
Ustalanie grafików, wyznaczanie i rozliczanie z powierzonych zadań,
-
Dbałość o odpowiedni wystrój oraz porządek w sali i barze,
-
Zapewnienie fachowej obsługi gości ze strony personelu i własnej,
-
Podejmowanie działań poprawiających wizerunek restauracji,
-
Nadzór nad gospodarką magazynową,
-
Optymalizowanie kosztów i zamówień we współpracy z Szefem Kuchni,
-
Tworzenie, opracowywanie ofert i kalkulacja oraz organizacja imprez okolicznościowych.
Wymagania:
-
minimum 5 – letnie doświadczenie w pracy w lokalu / restauracji,
-
minimum 3 – letnie doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim,
-
znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
-
preferowane wykształcenie kierunkowe lub/i bogate doświadczenie,
-
bardzo dobra organizacja pracy,
-
wysoka kultura osobista, koleżeńskość,
-
odporność na stres oraz umiejętność postępowania w sytuacjach trudnych.
Oferujemy:
-
Atrakcyjne wynagrodzenie,
-
Pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem,
-
Realny wpływ na biznes,
-
Możliwość rozwoju zawodowego,
-
Narzędzia niezbędne do pracy.
Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu pod nr 609-800-423 lub rekruatcja@hotel-lidia.pl
Manager recepcji
Do zadań Managera recepcji będzie należało:
- kierowanie zespołem,
- koordynacja prac w recepcji,
- dbanie o poprawny obieg dokumentów,
- przedstawianie aktualnych ofert hotelu zarówno drogą telefoniczną, mailową,
- raportowanie do Dyrektora hotelu,
Od kandydata oczekujemy:
- doświadczenia w kierowaniu zespołem,
- znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym,
- odpowiedzialności oraz umiejętności motywowania zespołu,
- znajomość programów hotelowych (mile widziana znajomość systemu PLAZA),
- znajomości obsługi portali rezerwacyjnych,
- gotowości do pracy w weekendy, Święta oraz na nocne zmiany,
- pozytywnego nastawienia i elastyczności,
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- rodzaj pracy: pełen etat,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- samodzielne stanowisko,
- pracę w miłym i zgranym zespole,
- niezbędne narzędzia do pracy,
Jeśli jesteście zainteresowani, wyślijcie swoje CV na adres: rekruatcja@hotel-lidia.pl
Manager techniczny
Do zadań Kierownika ds. technicznych będzie należało:
- nadzór nad stanem technicznym hotelu wraz ze SPA i restauracją,
- tworzenie i realizacja harmonogramów w zakresie technicznego utrzymania obiektów,
- prowadzenie okresowych napraw i przeglądów obiektów,
- udział w kontrolach i przeglądach wykonywanych przez nadzór i podmioty zewnę
- rozwiązywanie kwestii technicznych dotyczących awarii i usuwania usterek w hotelu,
- kierowanie zespołem, przydzielanie zadań i rozliczanie zespołu z ich wykonania,
- nadzór nad jakością wykonywanych robót i usług
- opracowanie procedur konserwacji oraz przeglądów urządzeń,
- współpraca z serwisami,
- nadzór nad częściami i materiałami eksploatacyjnymi.
Od kandydata oczekujemy:
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze wykonawstwa i/lub obsługi technicznej obiektów, w tym 1 rok w kierowaniu zespołem,
- dobrej organizacja czasu pracy i komunikatywności, sumienności,
- znajomości funkcjonowania instalacji w budynkach,
- zmysłu i wykształcenia technicznego (np. elektryczne, sanitarne, mechaniczne, budowlane),
- umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemów,
- umiejętności pracy pod presją czasu,
- posiadania prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
- umowa o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- samodzielne stanowisko kierownicze,
- pracę w miłym i zgranym zespole,
- niezbędne narzędzia pracy.
Jeśli jesteście zainteresowani, wyślijcie swoje CV na adres: rekrutacja@hotel-lidia.pl